Czym jest identyfikacja wizualna? Co wchodzi w jej skład?

Spójne prezentowanie wizerunku firmy wpływa pozytywnie na jej postrzeganie przez klientów. Identyfikacja wizualna to narzędzie komunikacji wizualnej, na podstawie której firma może spójnie komunikować się z potencjalnymi odbiorcami. Poprzez identyfikację wizualną budowana jest świadomość marki. Jej konsekwentne stosowanie i powielanie prowadzi do utworzenia pozytywnych skojarzeń, co wzmacnia pozycję firmy na rynku.

Na identyfikację wizualną składają się m.in.: logo / logotyp, wizytówki, papeteria, koperta, teczka, itp.




Dlaczego my?

  • Identyfikację wizualną tworzymy na podstawie wyselekcjonowanych elementów stanowiących o wizerunku Klienta
  • Poznajemy najważniejszy cel w działalności Klienta oraz na jego podstawie opieramy główne założenia projektów
  • Dokładnie zapoznajemy się z konkurencją oraz szukamy elementów mogących wyróżnić identyfikację Klienta
  • Satysfakcja Klienta jest dla nas najważniejsza - przywiązujemy ogromną wagę do jakości obsługi
  • Nasi Klienci otrzymują od nas dokument potwierdzający przekazanie autorskich praw majątkowych do projektów



Cena identyfikacji wizualnej ustalana jest indywidualnie    Zamów

W zależności od zapotrzebowania Klienta waha się od 477 PLN netto do 977 PLN netto.




Przebieg współpracy:

  • Uzupełnienie i przesłanie BRIEF-u projektowego logo oraz/lub identyfkacji wizualnej
  • Przygotowanie i podpisanie umowy
  • Przesłanie drogą mailową stworzonych koncepcji logo
  • Nanoszenie ewentualnych poprawek na projekt logo, aż do uzyskania pełnej satysfakcji Klienta
  • Wystawienie faktury VAT oraz zaksięgowanie wpłaty na koncie firmowym
  • Projektowanie materiałów identyfikacji wizualnej, zgodnie z zapotrzebowaniem Klienta
  • Wysyłka projektów e-mailem oraz za pośrednictwem Poczty Polskiej

Ta nowoczesna, interaktywna strona WWW wymaga nowszej przeglądarki, aby zostać wyświetlona! Dokonaj aktualizacji teraz!