Czym jest logotyp? Na czym polega jego projektowanie?

Większość społeczeństwa myśli o logo wyłącznie w kategoriach wizualnego znaku. Jednakże logo może być także przedstawione wyłącznie tekstowo. Zlecając projektowanie logo, warto rozumieć różnice między logo a logotypem. To pierwsze stanowi graficzną formę przedstawienia marki, natomiast to drugie tekstowe. Na projektowanie logotypu składa się dobór odpowiedniego kroju czcionki, jego rozmiaru, odstępów między znakami, stworzenie relacji między słowami a ich treścią i wizualnym stylem ich elementów. Litery, tak jak ludzie obdarzeni są wyraźną osobowością (współczesną, tradycyjną, surową, ekscentryczną), wystarczy ją tylko wyeksponować i wydobyć.

Wszystkie logotypy powinny być zaprojektowane tak, aby sprzyjały natychmiastowej rozpoznawalności marki, ale nie przez to co można z nich wyczytać wprost, lecz przez to jak wyglądają.



Dlaczego my?

  • Projektowanie graficzne to nasza pasja
  • Wiemy, jak ważna w rozwoju przedsiębiorstwa, jest unikalność marki, pod którą działa
  • Doskonale rozumiemy potrzeby naszych Klientów, których realizacja jest dla nas priorytetem
  • Nasi Klienci otrzymują od nas dokument potwierdzający przekazanie autorskich praw majątkowych do projektu
  • Satysfakcja Klienta jest dla nas najważniejsza - przywiązujemy ogromną wagę do jakości obsługi

Przebieg współpracy:

  • Uzupełnienie i przesłanie BRIEF-u projektowego logotypu
  • Przygotowanie i podpisanie umowy
  • Przesłanie drogą mailową stworzonych koncepcji logotypu
  • Nanoszenie ewentualnych poprawek na projekt logotypu, aż do uzyskania pełnej satysfakcji Klienta
  • Wystawienie faktury VAT oraz oraz zaksięgowanie wpłaty na koncie firmowym
  • Projektowanie materiałów dodatkowych
  • Wysyłka projektów logotypu e-mailem oraz za pośrednictwem Poczty Polskiej

Ta nowoczesna, interaktywna strona WWW wymaga nowszej przeglądarki, aby zostać wyświetlona! Dokonaj aktualizacji teraz!