Czym jest identyfikacja wizualna? Co wchodzi w jej skład?
Spójne prezentowanie wizerunku firmy wpływa pozytywnie na jej postrzeganie przez klientów. Identyfikacja wizualna to narzędzie komunikacji wizualnej, na podstawie której firma może spójnie komunikować się z potencjalnymi odbiorcami. Poprzez identyfikację wizualną budowana jest świadomość marki. Jej konsekwentne stosowanie i powielanie prowadzi do utworzenia pozytywnych skojarzeń, co wzmacnia pozycję firmy na rynku.
Na identyfikację wizualną składają się m.in.: logo / logotyp, wizytówki, papeteria, koperta, teczka, itp.
Dlaczego my?
- Identyfikację wizualną tworzymy na podstawie wyselekcjonowanych elementów stanowiących o wizerunku Klienta
- Poznajemy najważniejszy cel w działalności Klienta oraz na jego podstawie opieramy główne założenia projektów
- Dokładnie zapoznajemy się z konkurencją oraz szukamy elementów mogących wyróżnić identyfikację Klienta
- Satysfakcja Klienta jest dla nas najważniejsza - przywiązujemy ogromną wagę do jakości obsługi
- Nasi Klienci otrzymują od nas dokument potwierdzający przekazanie autorskich praw majątkowych do projektów
Cena identyfikacji wizualnej ustalana jest indywidualnie Zamów
W zależności od zapotrzebowania Klienta waha się od 477 PLN netto do 977 PLN netto.
Przebieg współpracy:
- Uzupełnienie i przesłanie BRIEF-u projektowego logo oraz/lub identyfkacji wizualnej
- Przygotowanie i podpisanie umowy
- Przesłanie drogą mailową stworzonych koncepcji logo
- Nanoszenie ewentualnych poprawek na projekt logo, aż do uzyskania pełnej satysfakcji Klienta
- Wystawienie faktury VAT oraz zaksięgowanie wpłaty na koncie firmowym
- Projektowanie materiałów identyfikacji wizualnej, zgodnie z zapotrzebowaniem Klienta
- Wysyłka projektów e-mailem oraz za pośrednictwem Poczty Polskiej