Czym jest logotyp? Na czym polega jego projektowanie?
Większość społeczeństwa myśli o logo wyłącznie w kategoriach wizualnego znaku. Jednakże logo może być także przedstawione wyłącznie tekstowo. Zlecając projektowanie logo, warto rozumieć różnice między logo a logotypem. To pierwsze stanowi graficzną formę przedstawienia marki, natomiast to drugie tekstowe. Na projektowanie logotypu składa się dobór odpowiedniego kroju czcionki, jego rozmiaru, odstępów między znakami, stworzenie relacji między słowami a ich treścią i wizualnym stylem ich elementów. Litery, tak jak ludzie obdarzeni są wyraźną osobowością (współczesną, tradycyjną, surową, ekscentryczną), wystarczy ją tylko wyeksponować i wydobyć.
Wszystkie logotypy powinny być zaprojektowane tak, aby sprzyjały natychmiastowej rozpoznawalności marki, ale nie przez to co można z nich wyczytać wprost, lecz przez to jak wyglądają.
Dlaczego my?
- Projektowanie graficzne to nasza pasja
- Wiemy, jak ważna w rozwoju przedsiębiorstwa, jest unikalność marki, pod którą działa
- Doskonale rozumiemy potrzeby naszych Klientów, których realizacja jest dla nas priorytetem
- Nasi Klienci otrzymują od nas dokument potwierdzający przekazanie autorskich praw majątkowych do projektu
- Satysfakcja Klienta jest dla nas najważniejsza - przywiązujemy ogromną wagę do jakości obsługi
Standard
697,-
pln netto
- 3 koncepcje logotypu
- 5 dni roboczych
- Cesja praw majątkowych
- 3 wersje kolorystyczne
- Różne formaty plików
- Nielimitowane poprawki
Professional
967,-
pln netto
- 5 koncepcji logotypu
- 7 dni roboczych
- Cesja praw majątkowych
- 4 wersje kolorystyczne
- Różne formaty plików
- Nielimitowane poprawki
Przebieg współpracy:
- Uzupełnienie i przesłanie BRIEF-u projektowego logotypu
- Przygotowanie i podpisanie umowy
- Przesłanie drogą mailową stworzonych koncepcji logotypu
- Nanoszenie ewentualnych poprawek na projekt logotypu, aż do uzyskania pełnej satysfakcji Klienta
- Wystawienie faktury VAT oraz oraz zaksięgowanie wpłaty na koncie firmowym
- Projektowanie materiałów dodatkowych
- Wysyłka projektów logotypu e-mailem oraz za pośrednictwem Poczty Polskiej